Skolan och nagellack spillning

2008-04-16 @ 11:20:51
blomma2
Sitter i skolan som vanligt. Har redaktionstid och har absolut ingenting att göra. Skönt men ändå tråkigt, men det är bra att vi har tillgång till datorerna ;) I morse gjorde jag det mest korkade någonsin. Jag målade naglarna på tåget och råkade hälla ut halva flaska på min klänning :( Klänningen är i och för sig svart och det och det var svart nagellack men ändå :( Dessutom gick det igenom klänningen på mina rosa strupbyxor :( Fick pyttelite på min nya jacka också, men det var inte alls mycket. Ska aldrig måla naglarna på tåget igen, jag är verkligen glad att mina vita klänning jag tänkte ha idag låg i tvättkorgen annars hade den vart helt förstöd nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0