Nattis

2008-04-04 @ 23:35:17
blomma2

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Ska ju gå upp klockan sju i mogon för att jobba. Ska be för att det inte ska regna, jag hatar att vara utomhus i regn. Usch på det! Det jobbiga är bara att jag inte kommer somna eftersom jag gick upp klockan tio idag. Får väl försöka, ska lyssna på min goodnight spellista på iPoden. Då blir man allt lite sömnig. Kommer blir väldigt dålig uppdatering i morgon och i övermorgon p.g.a jobbet. Önskar att man kunde mobilblogga med tre men det kan man ju inte. Dumma blogg.

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

hahha, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder (Y) heja dig (Y)

2008-04-05 @ 17:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0