Minnen

2008-04-14 @ 20:26:44
blomma2
Sitter och lyssnar på en massa carola låtar. Fan vad bra hennes gamla låtar är så som: Tokyo, På egna ben och Det regnar i Stockholm och bäst av alla är ju Sanna vänner. Shit vilka minnen fråm monterssorie man får av den låten, sjöng alltid den på skolavslutningen :) Saknar att gå där och ha kör, visst när jag väl hade det hatade jag det. Men nu saknar jag verkligen kören och ensambeln. Det var så sjukt roligt, när vi luciade på landvetter klockan 7 på morgonen, första ensambeln konserten i sjuan,  skivinspelning hos Lotta Engberg och alla melodifestivalen :) Måste be Bex skicka alla gamla låtar till mig :)

Har inte börjat på min itlaienska läxa, attans. Kan i och för sig den ena läxan, behöver bara öva på meningarna vi hade ;) Och det ska ju inte vara så himla omöjligt. eller?

Ska gå och kolla på häxdansen nu ;) En väldans bra svensk serie på ettan :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0