I'm an angel bored like hell

2008-04-07 @ 19:35:29
blomma2

Åhh, vill blogga men har ingenting roligt att skriva. Jobbade min sista dag igår, känns jävligt skönt. Skulle bara behöva hitta ett jobb på ICA eller Willys nu. Behöver verkligen pengar, behöver alltid pengar i och för sig ;)

I morgon ska jag, alex och lisa till GP, de flesta i klassen var där förra året men inte vi så i morgon är det vår tur. Kommer nog bli ganska slappt. Efter det ska vi + mia gå till lite secaond hand affärer och kolla runt. Jag skulle vilja hitta en snygg jeansjacka, och kanske en liten fin väska? Och armband, jag älskar armband. Men har inte så många som jag gillar längre. Vill ha med en massa berlocker, så det ska jag kolla efter ;)

Har för övrigt sjukt tråkigt, och har ingen aning om vad jag ska hitta på för kul. Skulle vilja gå ut och gå en promenad. Men Bex är i Japan och Matilda är hemma i Ed. Tycker det är jätte tråkigt att gå ut själv och gå med. Vill gå runt sjön, och om jag ska vara ärlig vågar jag inte riktigt det själv. Usch, massa skog, vatten och djur. Skulle aldrig gå där själv. Men nu är det visst mat, fiskbullar och potatis :)

<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Var fiskbullarna goda? jag tycker att du är lite dålig på att uppdatera! älskar dig

2008-04-08 @ 19:00:34
URL: http://goforit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0