Godmorgon

2008-04-29 @ 08:42:43
blomma2
Godmorgon, ska snart ta och åka i väg till skolan. Fick lite sovmorgon idag eftersom jag inte hade något språk. Tack för det :) Resten av dagen kommer nog bli ganska slapp, först när jag kommer till skolan klockan tio ska vi kolla på en musikal med esteterna och sedan ska jag göra radioprovet. Det ska bli sjukt skönt med tre dagars extra helg :) Ringde precis Norlander men de viste fortfarande inte vilka veckor jag ska få jobba, men sa i alla fall att jag inte kan förrens vecka 28, ska ju till grekland :D Men nu måste jag gå och få pli på mitt hår

<3

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-29 @ 11:05:35
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0