Godmorgon

2008-04-18 @ 09:51:56
blomma2
Gormorgon
Vaknade 9.20 idag, älskar när man vaknar utan väckarklockan man blir så pigg då. Ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning. Ska gå och hämta mina skor jag lämnade på skomakeriet igår också, kommer säkert glömma av det eller så kommer de inte vara klara ännu. Men det borde ju inte ta så långt tid att klacka om dem. Alex kommer hit sen efter skolan och så ska vi sola ;) femtiohundrade gången för mig och första för henne, men första för mig i dubbel solariet. Det ska bli trevligt. Sedan ska vi åka hem till henne eftersom jag inte fick vara hemma idag för marcus och hans kompisar ska ha "fest". Så det blir nog inte så mycket uppdaterande idag. Men nu ropar duschen på mig.

<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

hihi ^^ jag är typ kär :) haha.
myspys va det (L)

2008-04-19 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0