En shopaholic i new york

2008-04-11 @ 22:16:48
blomma2
Ska lägga mig och läsa lite i En shopaholic i new york, älskar verkligen Sophia Kinsella hon skirver så himla bra böcker. Längtar förresten till när Shopaholic filmen är klar, den har jag paxat med mig alex på. Kanske lisa också om hon vill ;) I morgon kommer alex hit och leker med mig. Vi ska kanske gå bort till vinden (second hand) fast jag har inga pengar så det blir inget shoppande för min del.

Förresten, varför stavas det shopaholic när man säger shopoholic? Eller är det bara jag som säger det så?


godnatt <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

hihi, älskar hennes böcker, lätt den bästa författaren jag vet, vill köpa de två nya böckerna hon har skrivit men har inte råd. imorgon ska det bli trevligt ^^, (L)(L)(L)(L)

2008-04-11 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0