Dagens

2008-04-03 @ 18:46:04
blomma2

Har så fruktansvärt sjukt tåkigt. hade velat hyra en film men jag är helt pank :( Tack och lov att jag ska jobba på lördag och söndag. Ska fan kämpa och tjäna en massa pengar :) Slutade skolan halv fem idag så jag har inte hunnit med så mycket. Var hemma klockan fem och gick då till mormor och åt mat. Kalops blev det, har inte ätit det på jätte länge. Det är så gott ju :) Ska nog placera mig framför tv:n en liten stund och bara slappa, fett skönt att börja 12 på fredagar. Haha, har kommit på att jag alltid skriver det på torsdgar.

Tog en bild på dagens kläder med, jag ser skit sur ut på kortet. Men det är jag inte ;) Och mitt hår är sjukt fult. Jag vill ha långt hår NU!

dagens2
Jeans - Gina Tricot
Tröja - Bik Bok
Skor - Din Sko
Halsband - Lagerhause

<3


p.s
ni dör inte av att kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

oh you sexy thing, hahaha, jag gillar ps:et ;) eller vad man säger, hahahaha, jag kommenterar iaf, tur du har mig :) (L)(L)(L)

2008-04-03 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0