Aggressiv

2008-04-22 @ 22:12:16
blomma2
Åhh, jag blir så jävla sur. Halva klassen hade dagens tajms idag, vi ska producera en tidning på en dag. Ja, i alla fall så var de flesta klara med sina saker och föreslog Lars att vi som inte hade något kvar skulle få gå hem. Men det protesterade alla som hade saker kvar att göra på. Jaja, tänkte vi och försökte hitt saker att hjälpa till med. Men sedan när dessa mäniskor som tyckte att det skulle vara orättvist för oss att åka hem själva åker hem blir jag faktiskt riktigt sur. Okej, vissa av dem frågade om det var okej men ändå. Jag hade vart klar i över 2 timmar men jag stannade ändå kvar för att hjälpa de sista. En tidning är ett lagarbete och det är riktigt dålig stil när andra går hem som innan har klagat.

Blev visst ett litet argsint inlägg men så blir det ibland. Sitter och kollar på Christine nu. Det är så jävla ballt, älskar henne. Vår tidning blev förövrig fett snygg ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0