sandaler

2007-12-30 @ 02:07:04
hittade dessa super söta sandaler på ellos hemsida. tycker det är jätte irriterande att ellos inte har någon affär utan att man måste beställa på postorder. hatar att beställa kläder och skor utan att ha provat dem. ellos skulle definitivt vart min favoritaffär om de hade haft annat än bara postorder.

i alla fall så kostar skorna 299kr. dem skulle jag inte tacka nej till direkt.
fast jag väntar nog tills de sänks lite i pris. men jag ska ha dem ;)

sandaler

(solarna blev jätte fula för jag sitter vid marcus dator och fixa dem i paint)
säger man verkligen solarna?

Kommentarer
Postat av: alex

haha, egentligen finns d vara en sol, men ja tror man borde säga solarna, söta sandaler också, tror mamma har några liknande :P fel storlek dock.. :)

2007-12-30 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0