enchanted, hemsk upplevelse och ny blogg

2007-12-29 @ 03:42:37
Ny blogg :) 
Vet egentligen inte varför jag bytte kände att bloggspace var lite tråkigt. man kunde inte fixa sin blogg på så många olika sett. så nu är jag här istället. visst är det lite knepigare att fixa header och sånt här, men man lär sig ju ;) har suttit och fixat med bloggen i 3 timmar ungefär. haha, vilken nörd jag är. 

Var på bio med alex och johanna idag, extra stort tack till alex som bjöd mig ;) vi kollade i alla fall på förtrollad, super mysig film. jag tyckte den var jätte bra men de andra tyckte inte det. eller inte lika mycket som jag. det är synd att det är så pass dyrt att gå på bio annars skulle jag göra det mycket oftare. 

ska berätta om min nära döden upplevelse nu. vi sitter inne på biografen. alex och johanna babblar på om något och jag lyssnar inte speciellt noga utan koncentrerar mig på mina snacks istället. stoppar in ett snacks i munnen och tuggar och sväljer. känner att något fastar i halsen försöker svälja, går inte. försöker andas, går inte det heller. får panik. vet inte vad jag ska göra. sväljer och sväljer och känner att snacks biten börjar glida lite ner i halsen. dricker och tills slut försvinner den. usch! det var nog den värsta nära döden upplevelsen jag haft, trodde på allvar att jag skulle dö. men det gjorde jag ju inte. tack och lov. 

oj, klockan är visst 3,37 nu. tur att man inte ska upp tidigt i morgon. ska nog kolla på simple life kl 4. sedan blir dt sängen för min del. I morgon ska jag nog göra en sak som inte många är beredda, men det får ni inte veta förrens på måndag :) 

godnatt 


Kommentarer
Postat av: Lajsa

JAG VILL VETA VAD DU SKA GÖRA! :O jag får ju inte se dig på måndag :(

2007-12-29 @ 10:04:08
URL: http://drinkingfor11.bloggspace.se
Postat av: alex

ja tyckte visst den va asbra :) (Y)

2007-12-29 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0